Leerdoelen

Leerdoelen van de groepsleden

Amir

Leerdoel 1

  1. Oordelingsvorming

  2. CB

  3. Maakt onderscheid tussen feiten, ervaringen, meningen en emoties. 

Leerdoel 2

  1. Overtuigingskracht
  2. EA
  3. Gebruikt argumenten die voor de ander belangrijk zijn of waar die ander gevoelig voor is.

Dinand

Leerdoel 1

  1. Ambitie
  2. CB
  3. Vraagt feedback als manier van leren.

Leerdoel 2

  1. Initiatief
  2. DB
  3. Ziet wat moet gebeuren en onderneemt ongevraagd aanvullende stappen. (Doet daardoor meer dan oorspronkelijk gevraagd). 

Luciano

Leerdoel 1

  1. Ambitie
  2. DC
  3. Stimuleert anderen tot betere prestaties.

Leerdoel 2

  1. Gesprekvaardigheid
  2. DC
  3. Formuleert tactvol, let op woord keuze en stemt de argumenten af op de ander.  

Rayan

Leerdoel 1

  1. Inlevingsvermogen
  2. DB
  3. Stelt vragen als iemand anders reageert dan gewoonlijk, beschrijft de zichtbare emoties.

Leerdoel 2

  1. Initiatief
  2. DB
  3. Ziet wat moet gebeuren en onderneemt ongevraagd aanvullende stappen. (Doet daardoor meer dan oorspronkelijk gevraagd). 
CalandLyceum Amsterdam
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin